Dien een klacht in
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten door een klacht in te dienen.
Onze klachtencoördinator gaat samen met jou op zoek naar een oplossing.
Wat is een klacht?
- Werd je onvriendelijk behandeld of kreeg je geen antwoord?
- Kreeg je onduidelijke informatie of waren de wachttijden te lang?
- Heeft de stad een handeling of prestatie verkeerd of te laat uitgevoerd?
- Diende je al meermaals een melding in over hetzelfde onderwerp?
Dan kan je een klacht indienen. Een klacht gaat over de ontevredenheid over de dienstverlening van de stad.
Wat is geen klacht?
- Meldingen: die dien je hier in >
- Vragen om informatie: neem contact met ons op via deze weg >
- Heb je een klacht over het gevoerde beleid, dan wordt de klacht doorgestuurd naar de bevoegde schepen(en) die de afhandeling ervan op zich neemt.
- Anonieme klachten.
- Klachten over situaties waar je zelf niet actueel bij betrokken bent of die meer dan een jaar oud zijn.
- Klachten die buiten onze bevoegdheid vallen. We bezorgen je wel de juiste informatie zodat je contact kan opnemen met de juiste instantie.
Wie kan klacht indienen?
- Iedereen die gebruik maakt van onze dienstverlening kan een klacht indienen, of je nu in Oudenaarde woont of niet.
- Ook bedrijven en verenigingen kunnen klacht indienen, vermeld dan zeker een contactpersoon.
Hoe kan je klacht indienen?
- Via onderstaand meldingsformulier
- Aan het onthaal. Je vindt de openingsuren hier >
- Telefonisch via 055 21 9700
- Via e-mail naar klachten@oudenaarde.be
- Per brief naar Stad Oudenaarde, t.a.v. klachtencoördinator, Tussenmuren 17, 9700 Oudenaarde.
Wanneer wordt jouw klacht behandeld?
- Binnen 7 kalenderdagen krijg je een ontvangstbevestiging.
- Binnen 15 kalenderdagen laten we je weten of je klacht als klacht geregistreerd kan worden.
- Uiterlijk 45 kalenderdagen nadat we jouw klacht ontvingen, bezorgen we je een antwoord op jouw klacht.