×

TICKETS

TICKETS VOOR 2025 ZIJN BESCHIKBAAR VANAF 30 NOVEMBER OM 10 UUR!

 

korting

We werken niet meer met abonnementen, maar belonen al onze gasten met een vroegboektarief.
Wie voor 1 september tickets reserveert, krijgt op elke voorstelling van het najaar een korting van 10%.
Wie voor 9 januari tickets reserveert, krijgt op elke voorstelling van het voorjaar een korting van 10%.

Voor jongeren (tot 19 jaar) is er een korting van 25% op vertoon van hun leerlingenkaart.
Voor jongeren (tot 31 jaar) hanteren we een studentenkorting van 10% op vertoon van hun BILL-pas.

Voor senioren (vanaf 60 jaar) is er een korting van 10%. 

Mensen die in aanmerking komen voor het OK-pas tarief, betalen € 1,50 voor een voorstelling. Er worden enkele tickets voorbehouden voor OK-passers tijdens de vroegboekperiode.

Last day tickets: Jongeren tot 26 jaar kunnen, de dag van de voorstelling zelf, kaarten kopen aan halve prijs!

Kortingen zijn niet cumuleerbaar.
Tickets met korting worden gecontroleerd aan de ingang. Onterecht verkregen korting kan leiden tot weigering.
Verkochte tickets worden niet terugbetaald of omgewisseld.
 

FAQ over de webshop

Ik ervaar problemen bij het inloggen in de webshop.

Je kan nu via de webshop tickets kopen als gast, hiervoor hoef je niet in te loggen.

Indien je graag wenst in te loggen kan dat door te klikken op ‘aanmelden als nieuwe gebruiker’. Hier kan je een eigen account aanmaken.
Wie eerder inlogde en daar een gepersonaliseerd wachtwoord instelde, maar zijn wachtwoord vergeten is, kan op de link ‘wachtwoord vergeten’ klikken.

Het lukt mij niet om de nieuwe voorstellingen te selecteren voor reservatie in de webshop?

Reserveren voor "najaar 2022" kan pas vanaf 4 juni om 10 uur stipt! De nieuwe voorstellingen worden dan pas zichtbaar in de webshop. Wie voor dat tijdstip reeds op de webshop is, zal de webpagina moeten ‘refreshen’, zodat de voorstellingen zichtbaar worden en inschrijven mogelijk wordt.

Kan ik meerdere voorstellingen gelijktijdig reserveren?

Het is mogelijk om meerdere voorstellingen in één beweging te reserveren en te betalen. Na de reservatie van de eerste voorstelling, wordt deze in je winkelwagen bewaard. Dan krijg je de keuze om verder te winkelen of om af te rekenen (=‘doorgaan’).

Kan ik bij het reserveren van meerdere voorstellingen een ongelijk aantal zitplaatsen reserveren?

Je kan in de webshop ‘panacheren’. Dat wil zeggen dat je per voorstelling het aantal zitplaatsen kan wijzigen en telkens de plaatsen kan selecteren op het zaalplan.

Kan ik zelf mijn zitplaatsen selecteren?

In de webshop kan je zelf je zitplaatsen selecteren op het zaalplan. De zitjes in donkergrijs zijn reeds ingenomen. We vragen daarbij om geen open zitplaatsen tussen te laten en aan te sluiten op andere reservaties.

De Woeker is een kleine zaal. Er zijn dus geen 'slechte' plaatsen in De Woeker!

De plaatsen A1 en A2 zijn geschikt voor rolwagens.

Hoe neem ik een abonnement?

Sinds begin 2016 wordt er niet meer gewerkt met abonnementen.

De snelle beslissers kunnen reserveren aan een vroegboektarief:

  • reservaties najaar = reserveren voor 1 september
  • reservaties voorjaar = reserveren voor 1 januari

Dit biedt 10% korting op alle voorstellingen, ongeacht hoeveel voorstellingen je boekt.

 

Ik ervaar problemen bij de betaling.

Betalingen met een kredietkaart (VISA, Mastercard, ...) worden NIET ondersteund in onze webshop.

Soms zijn er problemen bij het ingeven van het kaartnummer: je kan daar enkel de eerste 17 cijfers ingeven (sommige banken hanteren een kaartnummer met meer tekens).

Vergis je niet bij het ingeven van kaartnummer en rekeningnummer (= IBAN en start met BE ... ).

Soms lukt betalen niet wanneer je op een openbaar netwerk (op het werk, op een publieke plaats, … ) een beveiligde handeling (zoals betalen) wenst uit te voeren.

Je reservaties blijven een half uur in je winkelmandje bewaard. Indien je de problemen onmiddellijk opmerkt, kan je - tijdens de betaalfase - onderaan op ‘annuleren’ drukken. Daardoor komen je reservaties terug vrij en kan je opnieuw proberen. Als dit niet tijdig lukt, is jouw reservatie een zogenaamde ‘zwevende reservatie’ geworden. Je kan later nog proberen om de betaling uit te voeren. Lukt dit niet, dan contacteer je de dienst cultuur om de reservatie te activeren of te annuleren.

Wanneer een voorstelling uitverkocht is, kan ik inschrijven op de wachtlijst. Hoe werkt de wachtlijst?

De wachtlijst registreert de aanvragen in volgorde van ontvangst. Van zodra er plaatsen vrijkomen, contacteert een medewerker van de cultuurdienst telefonisch de mensen op de wachtlijst.
Dan krijg je, vrijblijvend, de gelegenheid om alsnog tickets te reserveren. Wanneer je geen telefoontje krijgt, betekent dit dat er voor jou geen plaatsen vrijgekomen zijn.

Ik heb mijn tickets niet ontvangen?

Wanneer de betaling goed verlopen is, ontvang je onmiddellijk je E-tickets in de mailbox.
Soms belanden onze mails bij jouw ‘spam’ in de inbox.

In de webshop kan je jouw tickets ook terugvinden en opnieuw afprinten.
Daarvoor moet je wel inloggen. Vervolgens ga je naar ‘mijn profiel’ (bovenaan)- ‘historiek & overzichten’ – ‘mijn tickets’.
Daar kan je bij 'overzicht' je E-tickets (pdf-bestand) openen en printen.

Je kan ons steeds contacteren, zodat we de E-Tickets opnieuw kunnen doormailen.

Ik weet niet meer voor welke voorstellingen ik reeds reserveerde.

Dat kan je altijd nakijken in de webshop. Daarvoor moet je wel inloggen. Vervolgens ga je naar ‘mijn profiel’ (bovenaan)- ‘historiek & overzichten’ – ‘mijn tickets’. Daar kan je bij 'overzicht' je E-tickets (pdf-bestand)  openen en printen.

Ik heb een OK-Pas, maar kan het OK-Pastarief niet selecteren in de webshop.

Dat klopt. Reservaties met OK-Pas lukken momenteel nog niet via de webshop. Voor elke voorstelling worden enkele tickets, gedurende de periode van het vroegboektarief, voorbehouden voor OK-Passers. Die kan je uitsluitend afhalen aan het ticketloket in de bib, op vertoon van je OK-Pas.

Ik kan mijn kortingtarief niet selecteren in de webshop.

Kortingen kunnen niet gecumuleerd worden.

Zolang het vroegboektarief in voege is, kan je geen ander kortingtarief selecteren. De jongerenkorting kan wel geselecteerd worden om dat die korting groter is.

Opgelet: Tickets met korting worden gecontroleerd aan de ingang. Onterecht verkregen korting kan leiden tot weigering.
 

Het lukt mij niet om meerdere tickets op 1 pagina af te printen.

Het reservatiepakket zorgt ervoor dat alle tickets op een afzonderlijke pagina afgeprint worden. Wie toch meerdere tickets op 1 pagina wil afprinten kan dat doen door de printerinstellingen van uw printer aan te passen en in plaats van "1 pagina per vel" bijvoorbeeld '2, 4 of 6 pagina's per vel' te selecteren.

Ik kan de tickets niet openen op mijn Apple-toestel.

Gebruikers op Apple-toestellen (iOS besturingssysteem) ervaren soms moeilijkheden om de tickets, die als bijlage bij de bevestigingsmail zitten, te openen. Dat komt omdat de tickets als PDF verstuurd worden via een Windows besturingssysteem.

Er zijn 2 oplossingen voor:

  1. Apple gebruikers kunnen het programma  Tnef Enough installeren op hun toestel.
  2. Je kan de tickets ook steeds terugvinden door in te loggen op de webshop. Vervolgens ga je naar ‘mijn profiel’ (bovenaan)- ‘historiek & overzichten’ – ‘mijn tickets’. Daar kan je bij 'overzicht' je E-tickets openen en printen.